کتاب عادت مربی گری مایکل بونگی استانیر
کتاب عادت مربی گری مایکل بونگی استانیر
کمتر صحبت کنید، بیشتر بپرسید و شیوه مدیریت و رهبریتان را برای همیشه تغییر دهید
مشخصات کتاب عادت مربی گری مایکل بونگی استانیر
|
|
معرفی کتاب عادت مربی گری
این کتاب ، راهنمای مفیدی برای مدیران است تا تعاملات خود با کارکنان خود را بهبود بخشند . با این حال، محتوای این کتاب میتواند برای دیگران در شرایط مختلف نیز مفید باشد. این کتاب تأکید میکند که مربیگری یک عادت است که باید در ما جا بگیرد و فقط دانستن تکنیکها کافی نیست. برخی از نکات کلیدی کتاب شامل اهمیت استفاده از ابزارهای مفید، توصیه به گفتن کمتر و پرسیدن بیشتر، مشاهده خود و مقاومت در برابر تمایل به دادن نصیحت، در نظر داشتن این که آنچه مردم میگویند به ندرت مشکل واقعی است، اشتباه رایجی که هر دو طرف در یک گفتگو از آنچه که دیگری میخواهد آگاه هستند، و پیشنهاد به سکوت و گوش دادن در هنگام پرسیدن سوالات ضروری است .
کتاب The Coaching Habit نوشتهٔ مایکل بانگی استانیر در مورد سوالها، نگرشها و عاداتی است که مدیران نیاز دارند تا بتوانند به خوبی تیم خود را تشویق کرده و آنها را به خودمختاری برسانند. در این کتاب، اهمیت قدرت بخشیدن به تیم از طریق مربیگری، استفاده از سوالات مؤثر برای تعامل با اعضای تیم و پرسیدن سوالها به نحو مناسب برای تحریک تیم بیان میشود. به طور کلی، این کتاب به مدیران کمک میکند تا با تمرین عادت مربیگری، از مشکلات اضافی که باعث شده برنامهها در گیرنده متوقف شود جلوگیری کنند و به عنوان رهبران موثر عمل کنند. کتاب همچنین مجموعهای از سوالهایی را ارائه میدهد که مدیران میتوانند از آنها برای مربیگری و رشد کارکنانشان استفاده کنند.
تصویر کتاب عادت مربی گری
درباره نویسنده مایکل بونگی استانیر
مایکل بونگی استانیر نویسنده و مربی معروفی است که در زمینه توسعه شخصی و مهارتهای رهبری فعالیت میکند. او مؤسس شرکت Box of Crayons است که خدمات مربیگری را به سازمانها ارائه میدهد. استانیر در سال 2016 کتاب “عادت کوچینگ” را منتشر کرد، که یک راهنمای مفید برای مدیران است تا تعاملات خود با کارمندان خود را بهبود بخشند. این کتاب بر تأکید میکند که کوچینگ یک عادت است که باید در ما غرس شود و اینکه فقط داشتن تکنیکها کافی نیست. کتاب به اهمیت استفاده از ابزارهای مفید، توصیه به صحبت کمتر و پرسیدن بیشتر، خودمشاهده، مقاومت در برابر تمایل به دادن نصیحتها، در نظر گرفتن اینکه آنچه مردم میگویند به ندرت مسئله واقعی است، اشتباه مشترک طرفین در یک گفتگو آگاهی از آنچه که دیگران میخواهند است، و پیشنهاد سکوت و گوش دادن در هنگام پرسش سوالات اساسی تأکید میکند.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟در گفتگو ها شرکت کنید!