56.کوتاه کردن زمان پایان کار

کوتاه کردن زمان پایان کار

کوتاه کردن ضرب‌الاجل‌هایتان ممکن است به شما کمک کند بر اهمال کاری غلبه کنید و به خودتان اجازه دهید که تا زمان کمال روی یک کار کار نکنید. این ابزار قدرتمندی است که در دستان شماست برای انجام کارهای بیشتر بدون اینکه خودتان را شکست دهید. فقط مطمئن شوید که بیش از حد متعهد نشوید.

کوتاه کردن زمان پایان کار می تواند یک استراتژی موثر برای افزایش بهره وری و تمرکز باشد. وقتی ضرب الاجل طولانی تری داریم، تمایل داریم کار را به تعویق بیندازیم و کار را تا آخرین لحظه موکول کنیم. از سوی دیگر ضرب‌الاجل‌های کوتاه‌تر می‌تواند احساس فوریت را ایجاد کند و به ما در اولویت‌بندی وظایف کمک کند.

برای کوتاه کردن زمان پایان کار به طور موثر، مهم است که مطمئن شوید که هنوز هم واقع بینانه و قابل دستیابی هستند. شما نمی خواهید انتظارات غیر واقعی داشته باشید و استرس غیر ضروری ایجاد کنید. همچنین مهم است که هر گونه تغییر در ضرب الاجل ها را با تیم یا سرپرست خود در میان بگذارید و مطمئن شوید که همه در یک صفحه هستند.

روش دیگر این است که وظایف بزرگتر را به قطعات کوچکتر و قابل مدیریت تر با ضرب الاجل کوتاه تر تقسیم کنید. این می تواند به شما کمک کند در مسیر خود بمانید و بدون اینکه احساس خستگی کنید، به سمت اهداف خود پیشرفت کنید.

با این حال، شایان ذکر است که کوتاه کردن مهلت ها باید مدبرانه و استراتژیک انجام شود. مهم است که بهره وری را با کار با کیفیت متعادل کنید و از انجام کارهای عجولانه که نیاز به زمان و توجه بیشتری دارند اجتناب کنید.

post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *