23.لیستی از کارهای خود داشته باشید
لیست کارهای روزانه یا لیست انجام کار که با نام To Do List هم شناخته میشود.
لیستی تهیه کنید و در آن همه کارهایی که باید انجام دهید را یادداشت کنید. هر کدام را که با موفقیت انجام داده اید، کنارش تیک بزنید.مردم دوست دارند در پایان کار تیک تکمیل را بزنند و این لذت بخش است. خیلی حس خوبی دارد، اینطور نیست؟ داشتن یک لیست ساده برای انجام کارهای بیشتر به شما کمک می کند:
- به عنوان یک یادآوری از آنچه شما قرار است انجام دهید عمل می کند.
- شما را مجبور می کند به این فکر کنید که چگونه می توانید کارها را به جلو ببرید.
- به عنوان یک رکورد برای اهداف آینده عمل می کند.
مزایای فهرست کارهای روزانه
-
کمک میکند روز کاری را تحت کنترل داشته باشید.
-
میتوانید به سررسیدهای خود برسید.
-
کمک میکند که در زمان مناسب روی کارهای مناسب کار کنید.
-
از اتلاف زمان بر روی فعالیتهای بیبرنامه جلوگیری میکند.
-
استرس شما را کاهش میدهد.
یک لیست وظایف خوب، ناامیدی و احساس گناهی را که هنگام عقب ماندن از پروژهها احساس میکنید از بین میبرد. این موضوع به شما کمک میکند هوشمندانهتر و هدفمندانهتر کار کنید. زیرا بر روی مواردی تمرکز خواهید کرد که شما را به اهدافتان نزدیک میکنند و در پایان هر روز احساس موفقیت واقعی به شما میدهند.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟در گفتگو ها شرکت کنید!