23.لیستی از کارهای خود داشته باشید

To Do List

لیست کارهای روزانه یا لیست انجام کار که با نام To Do List هم شناخته می‌شود.

لیستی تهیه کنید و در آن همه کارهایی که باید انجام دهید را یادداشت کنید. هر کدام را که با موفقیت انجام داده اید، کنارش تیک بزنید.مردم دوست دارند در پایان کار تیک تکمیل را بزنند و این لذت بخش است. خیلی حس خوبی دارد، اینطور نیست؟ داشتن یک لیست ساده برای انجام کارهای بیشتر به شما کمک می کند:

  • به عنوان یک یادآوری از آنچه شما قرار است انجام دهید عمل می کند.
  • شما را مجبور می کند به این فکر کنید که چگونه می توانید کارها را به جلو ببرید.
  • به عنوان یک رکورد برای اهداف آینده عمل می کند.

مزایای فهرست کارهای روزانه

  1. کمک می‌کند روز کاری را تحت کنترل داشته باشید.

  2. می‌توانید به سررسیدهای خود برسید.

  3. کمک می‌کند که در زمان مناسب روی کارهای مناسب کار ‌کنید.

  4. از اتلاف زمان بر روی فعالیت‌های بی‌برنامه جلوگیری می‌کند.

  5. استرس شما را کاهش می‌دهد.

یک لیست وظایف خوب، ناامیدی و احساس گناهی را که هنگام عقب ماندن از پروژه‌ها احساس می‌کنید از بین می‌برد. این موضوع به شما کمک می‌کند هوشمندانه‌تر و هدفمندانه‌تر کار کنید. زیرا بر روی مواردی تمرکز خواهید کرد که شما را به اهدافتان نزدیک می‌کنند و در پایان هر روز احساس موفقیت واقعی به شما می‌دهند.

 

post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *