27.سوابق کارهای برون سپاری شده را نگه دارید
فهرستی از مواردی را که «منتظر انجام آنها هستید یا توسط دیگران انجام می دهید» نگه دارید. دیوید آلن لیست انتظار را اینگونه تعریف می کند. داشتن چنین لیستی به شما کمک می کند تا مهلت ها و مسئولیت ها را پیگیری کنید. یک مثال ممکن است ایجاد یک پوشه اختصاصی در سرویس گیرنده ایمیل خود و تنظیم قانونی باشد که هر بار که ایمیلی را ارسال می کنید که می خواهید پیگیری کنید، پیام ها را در آن پوشه ارسال می کند. برای راهنمای عمیق در فهرست انتظار اینجا را کلیک کنید.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟در گفتگو ها شرکت کنید!